آموزش گرفتن رتبه خوب در گوگل بدون محتوا

ارسال شده در بخش : مقالات طراحی سایت

من می دانم چه فکری می کنید ، گرفتن رتبه خوب در گوگل بدون محتوا غیرممکن نیست. از آنجا که هرچه مطالب بیشتری داشته باشید و پیوندهای بیشتری داشته باشید ، رتبه شما بالاتر خواهد بود. اگرچه این امر صحیح است ، به این معنی نیست که بازاریابی محتوا و ایجاد لینک تنها راههای افزایش رتبه شما هستند.

گرفتن رتبه بدون محتوا کار راحتی هست . فرقی نمی کند گوگل از چه بروزرسانی استفاده کند روش های وجود دارد که میتوانید از طریق رتبه خوب در گوگل بگیرید. بعضی سایت هایی هستند که در آن زمینه اصلا نمیتوانند تولید محتوا کنند .

آیا آماده هستید ببنید آن روش ها چیست ؟ پس تا آخر با ما همراه باشید.

گوگل چه چیزی را می خواهد در صدر قرار دهد؟

قبل از اینکه تاکتیک های دقیقی که می تواند باعث افزایش رتبه شما شود می خواهم ابتدا به شما کمک کنم تا طرز فکر در مورد سئو را تغییر دهید.

آیا فکر می کنید گوگل واقعاً به سئو داخل و ایجاد لینک اهمیت می دهد؟

مطمئناً ، تا حدی اهمیت دارد ، اما این چیزی نیست که گوگل بیش از همه روی آن زوم کرده باشد.

گوگل می خواهد وب سایتهایی را که مردم دوست دارند رتبه بندی کند. اگر از روی وب سایت هایی که مردم از آنها خوششان نمی آید رتبه بندی کند این کارشان باعث افت بازدید گوگل می شود.

به همین دلیل گوگل به آنچه شما فکر میکنید اهمیت می هد و آنها به طور ایده آل می خواهند وب سایت های که دوستشان دارید رتبه بندی کنند.

اکنون بیاید درباره راهکارهایی که باعث می شوند مردم شما را دوست داشته باشند و افزایش بازدید شما شود.

1. نرخ کلیک خود را بهینه کنید

حتما بخوانید: ۲۰ مهارت اساسی که طراح سایت حرفه ای باید آن را بداند

بزار یه سوال از شما بپرسیم:

اگر 10000 هزار نفر روی کلمه " سئو " جستجو کنند و به جالی سایت شماره 1 روی سایت شماره 2 کلیک میکنند اینجا چه چیزی به گوگل می گویند ؟

به گوگل می گوید که سایت شما 2 ارزش بیشتری نسبت به اولی دارد و به دومی بیشتر از سایت اولی اهمیت می دهند.

رند فیشکین یک آزمایش را انجام داد و به همه فالوور های توییتر خود گفت که جستجوی گوگل را برای اصطلاح "بهترین استیک کبابی" انجام دهند و بر روی سایت اول کلیک کنند ، دکمه عقب را بزنید ، و سپس روی سایت 4 کلیک کنید.

آزمایش Rand Fishkin
آزمایش Rand Fishkin

طی 70 دقیقه سایت 4 به اول آمد.

آزمایش Rand Fishkin
آزمایش Rand Fishkin

ولی این رتبه بندی در نهایت کاهش یافت زیرا مردم واقعاً احساس نمی کردند که این سایت در مقایسه با برخی از سایت های دیگر بسیار عالی باشد.

رند و طرفدارانش برای مدت کوتاهی هم باشد تونستند گوگل را فریب دهند و به گوگل این را گفتند سایت 4 واقعا عالی هستند و توانستند به نتیجه اول گوگل بیارند.

این موضوع نشان می دهد که گوگل به چقدر به کاربران اهمیت میدهد و در اینجا اصلا سئو و تعداد بک لینک سایت اول اصلا براش مهم نبود و خیلی راحت به خاطر کاربران نتیجه جستجو را عوض کرد.

اگر می توانید تعداد بیشتری از سایت های بالاتر از خود ، کلیک های بیشتری (به روش مشروع و واقعی) ایجاد کنید ، در نهایت خواهید دید که رتبه های شما صعود می کند ، بدون نیاز به نوشتن مطالب بیشتر یا ایجاد لینک های بیشتر.

چگونه می توانید کلیک بیشتری دریافت کنید ؟

در صفحه اول کاربر چرا روی سایت شما کلیک می کند ؟ به ترتیب 1- عنوان 2- توضیحات 3-ستاره و تگ های مثل تاریخ آپدیت و ..

سعی کنید از عنوان های تکراری و ساده پرهیز کنید از عنوان های جذاب و حذب کننده ای استفاده کنید

برای گرفتن رتبه خوب در گوگل پس باید عنوان یک تولید کننده محتوای حرفه ای باید بتوانید غیرجذاب ترین و خسته کننده ترین موضوعات را به بهترین شکل ممکن به خورد مخاطب بدهید و برایش جذاب کنید!

کلمات کلیدی را درج کنید - افراد تمایل دارند روی لیست هایی که شامل کلمه کلیدی یا عباراتی است که فقط جستجو کرده اند کلیک کنند. اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی مناسب در عنوان و توضیحات خود استفاده می کنید ( در این زمینه بیشتر توضح خواهم داد). این ممکن است اساسی به نظر برسد ، اما وقتی صفحات وب شما برای هزاران کلمه رتبه بندی می شوند ، کدام یک را در برچسب عنوان 60 کاراکتر خود قرار می دهید؟

ایجاد کنجکاوری در کاربر - عناوینی که بسیار جذاب هستند ، تمایل به ایجاد کلیک دارند. به عنوان مثال ، اگر كلمه كلیدی كه به دنبال آن بودید "چای سبز" است ، عنوان خوب "11 مزایای اثبات شده از چای سبز " است. من می دانم که ممکن است کمی طولانی به نظر برسد ، اما کار می کند زیرا بسیاری از مردم تعجب می کنند که این 11 مزایای چه خواهد بود.

کپی از مجلات - هر وقت مجله ای را می بنید ، متوجه خواهید شد که عنوان های جالبی دارد و در کاربر انگیزه به خرید آن ایجاد میشود. برای عنوان گذاری مطالب از عنوان های مجله ها الهام بگیرید.

اکنون بیاید مراحی دقیق تری برای گرفتن کلیک های بیشتر را با هم مرور کنیم.

وارد گوگل سرچ کنسول بشید و روی performance کلیک کنید و روی CRT اسکرولی کلیک کنید. لیستی از نتایج طبقه بندی شده توسط محبوب ترین URL های خود را مشاهده خواهید کرد.

سپس می خواهید کلمات کلیدی را با بالاترین میزان "کلیک" و کمترین CTR جستجو کنید.

این کلمات کلیدی هستند که می خواهید بر روی برچسب عنوان و توضیحات متا به آنها توجه کنید. به یاد داشته باشید ، برچسب عنوان شما تقریباً به 60 کاراکتر محدود می شود ، به این معنی که نمی توانید بیش از 2 یا 3 کلمه کلیدی داشته باشید.

بنابراین ، شما می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که معمولاً بیشترین کلیک را دارند. آنها همچنین باید CTR کم داشته باشند زیرا صفحات با میزان CTR پایین تر از 5٪ انتخاب کرده اید.

تنظیم برچسب عنوان و توضیحات متا برای کلمات کلیدی مناسب و برانگیختن کنجکاوی ، می توانید کلیک های خود را افزایش دهید. این کار باعث می شود در کوتاه مدت ترافیک جستجوی بیشتری به شما دست یابد و با گذشت زمان رتبه بندی شما را بالا ببرد

ما برای یک کلمه ورودی زیادی داشتیم ولی CRT پایین بود ، عنوان و توضیحات آن پست را تغییر و جذابتر کردیم و نتیجه خیلی خوبی از آن گرفتیم.

2. آنچه کاربر میخواهد بنویسید

حتما بخوانید: کارهایی که باید برای تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار انجام دهید

در آزمایش بالا "رند" خواسته بود که روی دکمه عقب کلیک کنید. این کار باعث پایین آمدن سایت اول شده بود. شما که نمیخواهید کاربر روی دکمه عقب کلیک کند ؟ این کار به شدت باعث کاهش رتبه شما در گوگل می شود

محتوا را برای کاربر تولید کنید نه برای گوگل ، آخر محتوا از کاربر بخواهید تا سوالات ، پیشنهاد یا حتی انتقاد های خود را بنویسند این کار باعث بهبود محتوای شما خواهد شد. یا میتوانید در آخر هر پست برای کاربر نظر سنجی استفاده کنید تا میزان رضایت کاربر از محتوا را بدانید.

3. برند خود را بسازید.

اگر برند خود را درفیس بوک یا آمازون یا هر یک از سایت های محبود ساختید شما رتبه خوبی خواهید گرفت. مقاله ای نوشتید یا در مورد یک چیزی توضیح میدهید فیلم ان را بسازید و یوتیوب قرار دهید در فیس بوک ، و توییتر و اینستاگرام و کلی سایت معرف هست که میتونید در آن سایت خود را برای مردم معرفی کنید.

تنها چیزی من به آن اعتقاد دارم قانون شماره 7 هست

وقتی کسی 7 بار پیام شما رو می شنود یا 7 بار می بیند. در ذهنش می ماند و همیشه با سایت شما باز می گردد.

از سرویس های پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید و کاربرهای که به سایت شما میان ازشون بخواهید که مشترک خبرنامه پوش نوتیفیکیشن شما شوند. برای این کار از سایت های مثل subscribers میتوانید استفاده کنید

وقتی مطلب جدیدی می نویسید با یک بار اعلان کلی بازدید کننده به وب سایت شما خواهد آمد.

سخن نهایی

حتما بخوانید: فروشگاه مارکت پلیس نوین راه اندازی شد

اگر برای گرفتن رتبه خوب در گوگل فقط روی سئو و لینک سازی تمرکز کنید بر گوگل تسلط نخواهید داشت.

چرا ؟ چون همه افراد روی همین موضوع کار میکنند باید شما کاری کنید که از بقیه جلو بزنید دو سه مورد بالا که نوشتم اگر به دقت انجام دهید و عملی کنید خواهید دید که افزایش چشمگیری خواهید داشت.

از اینکه تا آخر این مقاله با ما بودید سپاسگذارم اگر سوالی یا کم و کسری داشت در بخش دیدگاه همین پست با ما در میان بزارید تا مقاله را آپدیت کنیم.

منبع neilpatel
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه