رنگ سال ۹۸ برای طراحی سایت

ارسال شده در بخش : مقالات طراحی سایت

شما هم از رنگ های تکراری وب سایت خسته شدید در این مقاله جدیدترین رنگ های سال ۹۸ برای طرحی سایت ، آموزش خواهیم داد. استفاده از رنگ های مختلف و زیبا و به کارگیری تنوع رنگ در تمام وسایل اطرافمان، همیشه در میان عموم مردم محبوبیت زیادی داشته است. بسیاری از افرادی که به مد و فشن علاقه دارند، استفاده از ست رنگ ها را در تمام زوایای زندگی خود همیشه در نظر می گیرند.
با توجه به ورود به سال جدید میلادی ، امسال هم مانند سال های پیش، رنگ سال اعلام شد. رنگی که باید کم کم منتظر آن باشیم تا پشت ویترین تمام مغازه ها و بوتیک ها و لوازم منزل جای خود را باز کند.

آیا می دانید رنگ سال ۹۸ چه رنگی است ؟ و چه کسی رنگ سال را انتخاب می کند؟ در این مقاله می خواهیم در مورد استفاده از رنگ مد سال ۹۸ در طراحی سایت صحبت کنیم و اینکه چطور می توانیم با استفاده از این رنگ طراحی جذاب تر و کاربرپسند تر داشته باشیم؟

موسسه پنتون ، هر سال با توجه به آن رنگی که در میان مردم محبوبیت بیشتری دارد ، آن رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب میکند.

رنگ سال ۱۳۹۸ چه رنگی است ؟

موسسه پنتون برای رنگ سال ۹۸  رنگ مرجانی را انتخاب کرده است ، کد این رنگ ff836b# است. رنگی که مطمئنا در این سال بسیاری از شرکت های مد و فشن و دیزاین و طراحی از آن در طراحی های خود استفاده می کنند.

چگونه از این رنگ سال ۹۸ برای طراحی سایت استفاده کنیم

مانند سال های پیش، استفاده از رنگ مد سال بخش اساسی هر طراحی می باشد. در این مقاله بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم به صورت موثر از این رنگ ها در طراحی خود استفاده کنیم  بیشتر صحبت خواهیم کرد.
رنگ مرجانی
این رنگ که ترکیبی از رنگ صورتی روشن و نارنجی است به معنای زندگی جدید است و رنگی دخترانه است. کد رنگ مرجانی در طراحی سایت به صورت زیر است:
RGB : (254, 111, 97)
کد رنگ :  fe6f61#
CTX:  ۱۶-۱۵۴۶
این رنگ نماد شادی و خوشحالی است و نشان دهنده گرما و صمیمیت است.
حال شما می توانید از این رنگ ها در پروژه های طراحی سایت خود استفاده کنید.

روانشناسی رنگ سال ۹۸

همانطور که گفتیم، رنگ مرجانی به انگلیسی  coral  توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ مد سال ۹۸ اعلام شد. این رنگ که رنگ مرجان های کف دریا است ، به عنوان نمادی از نجات محیط زیست دریاها است. رنگ مرجانی رنگی شاد است که نشان دهنده خوش بینی و انرژی مثبت است. رنگ مرجانی ، رنگی دخترانه و اشتها آور است.

خصوصیات و تاثیر رنگ سال ۹۸ در طراحی سایت

تحقیقات نشان می دهد استفاده از رنگ مرجانی تاثیر به سزایی در آرامش روحی و روانی دارد. مسلما استفاده از این رنگ در طراحی سایت نه تنها باعث ایجاد حس شادی در کاربران می شود، همچنین نشان دهنده سایتی زیبا ، به روز و مدرن است. این رنگ می تواند سطح انرژی بدن را افزایش دهد.
مرجانی رنگ نارنجی متمایل به صورتی است. مرجان ها بی مهرگان کف دریا هستند. این رنگ ، رنگی شاد ، زنانه، پویا ، پر جنب و جوش و خیره کننده است و در ترکیب با رنگ آبی آسمانی ترکیب دلنشینی را ارائه می دهد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه