۵ خطا در تولید محتوا که نباید انجام دهید

ارسال شده در بخش : تولید محتوا

ایجاد وبلاگ های عالی یک عنصر اصلی در بازاریابی محتوا است. وبلاگ نویسی جنبه مهم استراتژی بازاریابی دیجیتال است. وبلاگ های جذاب و معتبر با سئو خوب ، تصاویر با کیفیت بالا و تولید محتوا که درست در دل نیازها و خواسته های مخاطبان هدف قرار دارد. اینگونه وبسایت ها می توانند برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری مسیری طولانی را به درستی  طی کنند. در این مقاله درمورد مشکل در تولید محتوا که بوجود می آید توضیح خواهیم داد

وبلاگ نویسی چه مزیت هایی برای سایت شما دارد ؟

اولا ، این امر باعث شناخته تر شدن شما و شرکت شما می شود.

این شانس را افزایش می دهید که بینندگان خود را تبدیل به بازاریابانی برای خود کنید.

با جلب توجه آنها ، آنها به خواندن وبلاگ های شما ادامه می دهند.

وبلاگ های با کیفیت که توجه زیادی را به خود جلب می کنند ، قدرت شما را تقویت می کنند و باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شوند.

همه اینها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست. به جز وبلاگ نویسی می توانید اقدامات دیگری مانند استفاده ازتبلیغات کلیکی (PPC) برای رشد سریعتر و همچنین پست های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل را تکمیل کنید.

خیلی خوب. اما یک روش درست برای پیشبرد وبلاگ نویسی در مقابل بسیاری از راه های اشتباه برای وبلاگ نویسی وجود دارد. موارد زیرجزو خطاهای معمول هستند اما خطاها قابل اجتناب نیز  هستند.

1- فراموش کردن مخاطبان خود

در تولید محتوا برای وبلاگ ایده آل باید از نزدیک روی شخصیت خریدار  تمرکز داشته باشید. این یعنی  نمونه ای از ویژگی های مشتری ایده آل شما. پس شما باید از مشتری خود چنین اطلاعاتی داشته باشید :

دموگرافیک: مانند سن ، جنسیت و جغرافیا

موقعیت هایی مانند وضعیت تأهل ، شغل و درآمد

مهمتر از همه ، نیازها و خواسته های آنها که می خواهید راه حل هایی را برای آنها ارائه دهید.

با این حال، بسیار عجیب است که وبلاگ نویسان از این امر چشم پوشی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. ایجاد محتوا اختصای می تواند با نوشتن چیزهایی که ممکن است بسیار سرگرم کننده یا شیک به نظر برسد، انجام شود. پس اگرخواهان پیشرفت نکردن هستید با مخاطب هدف ارتباط برقرارنکنید. یا اگر شناخت صحیحی از شخصیت خریدار برای شما مشخص نشده باشد، وبلاگ نمی تواند به اهداف مورد نظربرسد.

همه این بدان معنی است که تلاش زیادی می تواند هدر رود.

2- کیفیت فدای کمیت

مطمئناً درست است که برای مؤثر بودن باید تولید محتوا کنید. اما یک راه درست برای پیشبرد آن وجود دارد.

راه درست این است که اطمینان حاصل کنید که مرتباً محتوا با کیفیت بالا تولید می کنید، وبه تدریج اقتدار خود را در موتورهای جستجو تقویت کنید. علاوه براین، تولید محتوای متعدد باعث می شود علاقه مندان به مطالب شما چندین بار با پیام های بازاریابی شما روبرو شوند.

 

جایی که وبلاگ نویسان می توانند اشتباه کنند، این است که فکر می کنند راه حل, تولید هرچه بیشتر محتوا است .

اینجا دقیقا جایی است که کیفیت قربانی کمیت میشود. بی معنی است زیرا اگر وبلاگ جالب یا جذاب نباشد، باعث افزایش میزان خواندن نخواهد شد و می تواند رتبه گوگل شما را پایین بیاورد. گاهی اوقات، همانطورکه گفته می شود : "کمتر بیشتر است".

3- نداشتن برنامه در تولید محتوا

بهترین راه برای اطمینان از تولید محتوای مناسب و ارسال آن در زمان های مناسب، داشتن یک برنامه زمانی است. چه به صورت هفتگی و چه به صورت ماهانه، تقویم بکشید و آنچه را که می نویسید و زمانی برنامه ریزی کنید.

این می تواند مزایای مختلفی برای شما داشته باشد :

  • محتوای شما منظم است: شما نباید یک هفته در حال نوشتن باشید و هیچ چیز دیگری در هفته بعد ننویسید
  • برای حفظ علاقه خواننده می توانید با گذشت زمان ، یک سری وبلاگ با موضوع  جدید ایجاد کنید.
  • شما سابقه ای را که می نویسید حفظ می کنید تا از تکرار جلوگیری کنید.
  • شما می تواند با بقیه برنامه بازاریابی شما مطابقت داشته باشد.

با نداشتن برنامه، می توانید نوشتن را به روشی کاملاً غیرمترقبه که استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما را تضعیف می کند، ادامه دهید. در حالی که خوانندگان شما هیچ ایده ای در مورد انتشار مقاله بعدی شما ندارند.

4- نادیده گرفتن بک لینک ها (از فاکتور های مهم برای سئو در گوگل 2020)

سئو برای وبلاگ های شما ضروری است. بیشتر افراد متوجه شده اند که برای کمک به سئو و اطمینان از بالاترین رتبه ممکن گوگل ، باید کلمات کلیدی خوبی انتخاب کنند.

بسیاری از مردم از ارزش افزوده شدن تصاویر خوب نیز آگاه شده اند. فیلم بسیار مفید تر می تواند باشد، و همچنین فعالیت ادمین برای کمک به افزایش رتبه بسیار مهم است.

قصد دارید با تولید محتوا به یک برند مطرح تبدیل شوید؟

ما از برنامه ریزی و مدیریت کمپین بازاریابی محتوا تا تولید محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی همراه شما هستیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
مدیریت و تولید محتوا
09361494856

یکی از عناصر سئو که به راحتی قابل چشم پوشی نیست، بک لینک است.

لینک های خوب لینک های متنی هستند که با اتصال آنها به اطلاعات بیشتر تهیه شده توسط منابع خارجی، برای خواننده ارزش خواهند داشت. در حالت ایده آل، این موارد باید:

  • قابل اعتماد و معتبر
  • سایت هایی که ترافیک زیادی دارند. با صدها هزار بازدید، اگر نگوییم میلیون ها نفر
  • عنوان مقاله بک لینک با مقاله مرتبط شما, مطابقت دارد یا مترادف است.
  • در یک پنجره جدید باز شود تا خوانندگان از وبلاگ شما دور نشوند.

چندین اشتباه عمده وجود دارد که می توان با استفاده از بک لینک ها مرتکب شد.

  • استفاده از بک لینک با ترافیک کم، کیفیت پایین یا غیر مطمئن
  • بک لینک های شکسته یا اسپم
  • بک لینک به یکی از رقبای خود، که از تبلیغات رایگان شما  لذت خواهد برد.
  • زیاده روی کردن آن - در حالت ایده آل ، باید نیمی دوز از بک لینک یا کمتر در مقاله شما ظاهر شود، زیاده روی ممکن است  خوانندگان را  عصبی کند.

استفاده نکردن از بک لینک به هیچ وجه توصیه نمی شود. در نتیجه فواید آنها را نمی توانید از دست دهید. در کنار تولید محتوا باید برای آن بک لینک های فالو و ارزشمند تهیه کنید تا رتبه مقاله شما بهبود یابد.

5- بروزرسانی بلاگ ها انجام نشود

اگر بروز رسانی به صورت دقیق و منظم صورت نگیرد شما با احتمال بسیار بالا مخاطبان خود را ازدست خواهید داد. برای جلوگیری از ریزش مخاطبان خود نیاز به بروزرسانی دارید. یکی از مواردی که نباید از آن چشم پوشی کنید بازبینی مستمر بک لینک های شماست. آیا کسانی که به آنها بک لینک داده اید هنوز هم فعال و مستمر بروزرسانی می کنند؟ باید از این موضوع مطلع باشید و از بازبینی بک لینک های قدیمی غافل نشوید.

موارد دیگری که ممکن است نیاز به تغییر داشته باشید عبارتند از:

  • تغییر بیت متن برای به روزرسانی آنها ، مانند بخشی که به یک رویداد در زمان کنونی اشاره دارد (وقتی نوشته شده است). که اکنون آمده و رفته است پس باید فعل های خود را تغییر دهید که برای آرشیو شما هم اهمیت خوبی دارد.
  • از جمله اطلاعات جدیدی که مرتبط هستند.به محتوای خود اضافه کنید.
  • محتوا مناسب نیز به دلیل اینکه شخصیت خریدار شما تغییر کرده است نیز می تواند باز بینی شود.

غالباً مردم فراموش می کنند که محتوای آنها به طور دائم در وب باقی می ماند. شما با این کار به جای به روزرسانی و طراوت دوباره به حالت ایستا باز میگردید.پس  مزایای آن را نیز از دست می دهید. به همین دلیل مهم است که محتوا قدیمی خود را بازبینی کرده و آنها را بروز کنید.

چگونه وب یازان می تواند به ما  کمک کند؟

در وب یازان  ، ما می دانیم که تولید محتوا به تنهایی کافی نیست. ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم ,تولید محتوا یی که برای مشتری های خود انجام میدهیم از کیفیت بالایی ، بهینه سازی شده و با گذشت زمان تغذیه می شوند, تا اطمینان حاصل شود که از این نظر مرتبط هستند و به مشتریان ما کمک می کنند تا ازمزیت بازگشت قوی سرمایه گذاری خود برخوردار شوند.

حتما بخوانید: فاکتور های سئو گوگل در سال ۲۰۲۰

منبع:Digital agency network

این پست رو به اشتراک بگذارید

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه