آموزش تولید محتوا برای کاربران سایت

ارسال شده در بخش : تولید محتوا

در این مقاله در مورد تولید محتوا اختصاصی صحبت خواهیم کرد تولید محتوای اختصاصی نیاز اصلی هر کسب و کاری هست که می توانید مخاطبان هدفمند جذب سایت کنید. تولید محتوای اختصاصی سخن تیست فقط باید بدانید چه محتوایی با چه موضوعی تولید کنید . برای آموزش تولید محتوا اختصاصی با ما همراه باشید.

تولید محتوا چیست ؟

اینفوگرافیک ها ، ویدئو های آموزشی ، عکس نوشته ها ، مقاله های آموزش متنی (مثل همین پست)  ، اخبار و... یک محتوا هستند . اگر یک محتوای اختصاصی بنویسد بازدید خوبی دریافت خواهید کرد.

آموزش تولید محتوا برای کاربران سایت

پیدا کردن یک موضوع مناسب و اختصاصی یکم سخت است و بسیار از کاربران نمی دانند که برای چه موضوعی محتوا تولید کنید و یا سراغ موضوعات سایت های رقیب می روند ولی این کار را پیشنهاد نمی کنیم. پیدا کردن موضوع محتوا کار سختی نیست فقط کافیست از همه چیز سرسری نگذرید.

خب الان بریم سراغ آموزش!

پیشنهاد ویژه وب یازان : روش های کسب درآمد از طریق تولید محتوا

1-هر اتفاقی که در کسب و کارتان رخ می دهد یک محوا است

حتما در کسب و کارتان به مشکلاتی برخورد کرده اید. مثلا چند روز پیش در تبدیل html به وردپرس به یک مشکل برنامه نویسی برخوردم بعد از رفع مشکل ، آن را میتوانم به عنوان یک محتوا منتشر کنم.

یا مثلا چند روز پیش گوگل سرچ کنسول پیامی در مود خطای amp برای من ارسال کرد که آن را رفع کردیم به راحتی می توانیم در مورد همان موضوع و علت خطا و آموزش رفع آن مقالاتی بنویسیم .

2-سوالات کاربران را به راحتی می توانید به محتوا تبدیل کنید

سوالات کابران می توانید به محتوا تبدیل شود مثال اگر یک سوال را کاربران زیادی از شما می پرسند به این معنی هست که در مورد آن موضوع در اینترنت چیزی پیدا نکردند. بعد در یک مقاله ای به جواب آن سوال بپردازید.

ایده بهتر این است که صفحه ای در سایت خود به صورت مجزا بسازید و به سوالات کاربرانتان در آن صفحه پاسخ دهید. هم می توانید به صورت متنی پاسخ سوال مورد نظر را بنویسید و هم اینکه به صورت یک فایل صوتی پاسخ سوالات کاربرانتان را بدهید.

3-نقد و بررسی سایت های دیگر

یگی دیگر از روش های تولید محتوای اختصاصی نقد و بررسی سایت های دیگر هست که در آن مقاله به تاریخچه ایجاد ، توضیحات عمکلرد سایت ، امکانات استفاده شده و.... میتوانید بپردازید

پیشرفت ها و افت هایی که در این مدت زمان داشته است را عنوان کنید. سایت مورد نظر را توسط ابزارهای آنالیز سئوی سایت بررسی کنید. از همین بررسی های موردی می توانید ویدئو تهیه کنید و آن را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. اگر پیشنهاد هایی برای پیشرفت سایت مورد نظر دارید عنوان کنید.

4-کتاب بخوانید و آن را به سایت خودتون کپی کنید

کتاب هایی با موضوع کسب و کار خود را بخوانید و آن را کپی کنید، البته با ذکر نام و نویسنده کتاب ،به این خاطر می گویم که دقیقا کپی کنید چون چنین محتواهایی در وب خیلی کم پیدا می شوند! سایت های خیلی کمی هستند که این گونه محتواها را در سایت خود قرار می دهند. یا اگر هم باشند احتمالا خلاصه نویسی می کنند و عینا مثل کتاب نمی نویسند.

5-کتاب الکترونیکی بسازید

نوشتن کتاب الکترونیکی کار سختی نیست ، اینطور نیست که حتما باید کتاب شما 50 یا بیشتر باشد مقالاتی که حدودا 3000واژه ای هستند را می توانید کتاب الکترونیکی تبدیل کنید و رایگان در سایت منتشر کنید ، با هدیه یک کتاب الکترونیکی رایگان حس بهتری به کاربران می دهید و این بهتر از انتشار یک مقاله در وب سایت است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم چند روش برای تولید محتوای اختصاصی را توضیح بدیم ، پیشنهاد می کنیم هیچ وقت مطالب کپی نکنید. ایده های زیاد برای تولید یک محتوای اختصاصی هست . مهم نیست که حجم یا تعداد محتوای شما کم باشد مهمتر از آن اختصاصی بودن مطلب است.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه