وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی آنلاین رایگان (۱۳۹۸)

ارسال شده در بخش : رپورتاژ آگهی

با کسترش کسب و کار اینترنتی و فعالیت های کاربران فضای مجازی طبق معمول دزدها هم از قافله عقب نمانده و دانش خود را بروز کرده و در بخش فضای مجازی به فعالیت خود ادامه می دهند. تقریبا همه ما به طور کامل از قوانین اطلاعات کافی نداریم و این کار بدون وکیل دادگستری باعث شکست در دادگاه خواهد شد. در هر کدام از موارد مذکور می‌توان از مشاوره و حضور وکیل پایه یک دادگستری بهرمند شد. یک وکیل خوب، قطعا، تأثیر غیر قابل انکاری بر پروندۀ شما خواهد داشت.

جایگاه وکالت میان جامعه

دادرسی عادلانه یکی از مهمترین ضرور تهای جامعه دموکراتیک می باشد که در تمام اسناد حقوق بشری چه در سطح جهانی و چه در سطح منطقه ای شناسایی شده است. بر این اساس، یکی از عواملی که جزء لاینفک و اجتناب ن اپذیر یک دادرسی عادلانه و منصفانه محسوب م یشود، حضور وکیل دادگستری مدافع در دادرسی و دفاع از حقوق مادی و معنوی موکل خود است، به طوری که این مقوله، پرورش یافته مکتب حقوق بشر و رهیافتی به سوی اجرای عدالت و حفظ کرامت انسانی می باشد. امروزه م یتوان «وکالت » را چه از لحاظ مبنایی و چه از لحاظ مفهومی در چارچوب اسناد بی نالمللی اعم از کنوانسیو نها، معاهدات، پروتکل، بیانی هها و لوایح بین المللی مشاهده کرد. با توجه به چنین رویکردی، هدف از این نوشتار شناسایی و بررسی جایگاه نهاد وکالت در اسناد متعدد بی نالمللی حقوق بشر از جمله اعلامیه جهانی حقوق بشر، میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، اعلامیه اسلامی حقوق بشر، منشور آفریقایی حقوق بشر و مل تها، کنوانسیون اروپایی و آمریکایی حمایت از حقوق بشر و مجموعه اصول اساسی مربوط به نقش وکلاء، می باشد. در نهایت با بررسی این موارد خواهیم یافت که در اسناد بی نالمللی حقوق بشر و معاهدات بشردوستانه و قطعنام ههای سازمان ملل متحد، «وکالت » رکن اساسی نظام قضایی است و نقش مستقیمی در استقرار حاکمیت قانون و حمایت از حقوق بشر و آزاد یهای اساسی دارد.

وکیل پایه یک دادگستری

وکلای پایه یک دادگستری بهترین و مجرب‌ترین نوع وکلا از حیث تجربه و سلسله مراتب در بین انواع وکلا هستند. وکیل پایه یک دادگستری برای اینکه بتواند به این درجه در حرفه خود برسد باید:

  • حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.
  • در آزمون دشوار و طاقت فرسای «وکالت» شرکت کرده و از بین ده‌ها هزار نفر پذیرفته شده باشد.
  • صلاحیت عمومی، اخلاقی و مذهبی او بر اساس استعلامات مختلف تایید شده باشد.
  • دوره دشوار کارآموزی وکالت و تکالیف مختلف آن را که حدود دو سال است سپری کرده باشد.
  • دوره وکالت پایه دو دادگستری را تمام نموده باشد. (فقط وکلای ماده ۱۸۷)
  • آزمون‌های متعدد تشریحی و مصاحبه‌های علمی (موسوم به اختبار) را با موفقیت پشت سر گذرانده باشد.
  • افرادی که بتوانند این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند، در نهایت درجه «وکیل پایه یک دادگستری» را دریافت می‌نمایند. وکلای پایه یک می‌توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری، در تمام دادگاه‌ها و در تمام مراحل مختلف رسیدگی قضایی شرکت کرده و هیچ محدودیتی برای پذیرش وکالت افراد یا شرکت‌ها ندارند.

موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان

با همکاری حقوقدانان مجرب، اعم از وکلای پایه یک دادگستری، قضات اسبق دادگستری، مشاورین با سابقه فعال حقوقی وحقوقدانان قانونمند، با شعار اجرای عدالت اجتماعی وتحقق ایجاد نظم بیشتر در میان طبقات اجتماع خدمت رسانی می نماید.

خدمات ارائه شده توسط وکلا وحقوقدانان موسسه

موضوعات مورد بحث که شامل کلیه مسائل حقوقی می شود، اعم از اثبات و نفی نسب، تقسیم وتعدیل ترکه، مباحث ملکی اعم از خلع ید، دعاوی ثلاث تصرف عدوانی، ممانعت و مزاحمت از حق، دعاوی مالک و مستاجر تخلیه، انحصار وراثت، تحریرترکه و تقسم ماترک، دعاوی مرتبط با شهرداری، دیوان عدالت اداری، مطالبه اجرت المثل و خسارت وارده ناشی از قرارداد ملکی، دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، ربا، ارتشا، فروش مال غیر، خیانت درامانت، طرح دعوای تصرف عدوانی و مزاحمت کیفری، جعل واستفاده از سند جعل شده، سرقت، پول شویی، قتل اعم از عمد و غیر عمد و با ارائه دادخواست و پیگیری دعوای خانواده از جمله طلاق، فسخ نکاح، حضانت وسلب از حضانت فرزند، مهریه، نفقه،اجرت المثل ایام زناشویی، و دعوی ثبتی به مانند ثبت برند و شرکت، ثبت طرح صنعتی، اختراع، اخذ کد اقتصادی و طرح دعاوی مالیاتی یا دفاع از دعاوی
مطرح شده علیه شما موکلین محترم، از مرحله ابتدایی طرح دادخواست تا هنگام اخذ رای و یا اعتراض وتجدیدنظر در مراجع بالاتر در خدمت شما هموطنان به بهترین شکل ممکن رسیدگی وپیگیری می نماید

چگونگی محقق شدن اهداف این نهاد

همانطور که در فوق تشریح شد در جهت تحقق آمال یک موسسه می بایست همکاری موثر و مرتبط همکاران نیل به این هدف را نزدیک نماید.
به طوری که بتوان با به برنامه ریزی صحیح، بنیادین ومستمر هر چه بهتر موضوع مطرح شده را به نتیجه مطلوب رسانید.

برای آگاهی بیشتر، می­‌توانید در سایت موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان که وکیل دادگستری و مشاور حقوقی رایگان به منظور رسیدگی به دعاوی شما با شماره تماس 77494347 -021 در ساعت اداری با ما در تماس باشید

 

سلب‌ مسئولیت: گروه وب یازان در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

موضوع مرتبط رپورتاژ آگهی
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه