فروشگاه اینستاگرام چیست؟

ارسال شده در بخش : شبکه های اجتماعی

ویژگی های فروشگاه اینستاگرام در سال 2020 چگونه خواهد بود؟

 

مردم امروز عاشق اشتراک گذاری قطعه ای از زندگی خود به صورت آنلاین هستند. از میان 7.7 میلیارد نفر جهان، 3.5 میلیارد نفر  بخشی عظیمی از دنیای آنلاین هستند. یکی از محبوب ترین پلتفرم های آنلاین، اینستاگرام است.

طبق گفته اینستاگرام، این پلت فرم ماهانه 1 میلیارد کاربر دارد! و محبوبیت آن همچنان رو به افزایش است. طبق داده های فاش شده توسط اپل، اینستاگرام دومین برنامه دانلود شده در سال 2018 بود.

به عنوان یک برند، ظهور اینستاگرام خبر خوبی برای شماست.

چرا؟

خوب، اکنون می توانید از سیستم عاملهای رو به رشد و ویژگیهای پیشرفته آن برای بازاریابی و توسعه تجارت خود بهره ببرید. از این گذشته، بیش از 200 میلیون کاربر اینستاگرام هر روز حداقل از یک پروفایل تجاری در این پلتفرم بازدید می کنند. و بیش از 1/3 بازدیدها از این پلتفرم ها از مشاغل است.

اکنون با ویژگی خرید اخیر اینستاگرام ، تجارت شما می تواند حتی از این پلتفرم سود بیشتری ببرد!

بیش از 130 میلیون کاربر اینستاگرام بر روی برچسب های خرید اینستاگرام ضربه می زنند تا از محصولاتی که دوست دارند اطلاعات کسب کنند. علاوه بر این، 1/3 از کاربران تمایل به خرید آنلاین دارند. اولا ، خیل عظیمی از مردم  اکنون از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد برندها استفاده می کنند. دیگر این که سیستم عامل ها فقط راهی ساده برای ارتباط با دوستان به شمار نمی آیند. ثانیا، خرید آنلاین رو به افزایش است. با توجه به اینکه خریداران امروزه چه  نوع راحتی را تقاضا دارند، می توان پیش بینی کرد که خرید آنلاین، در درجه اول از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، رو به افزایش خواهد بود.

برای شروع, خرید اینستاگرام خود را تنظیم کنید.

برای لذت بردن از ویژگی خرید اینستاگرام ، ابتدا باید خرید اینستاگرام خود را تنظیم کرده و منتظر تایید آن باشید.

 

هنگام تنظیم خریدهای اینستاگرام ، مواردی برای اطمینان وجود دارد که باید به آن توجه کنید:

  • آخرین نسخه اینستاگرام را داشته باشید.
  • حساب اینستاگرام خود را به نمایه تجاری(بیسینس) تبدیل کنید.
  • یک حساب یا صفحه را مدیریت کنید.
  • فروشگاه یا خرید و فروش آنلاین داشته باشید.

با داشتن یک فروشگاه در حساب کاربری خود یا یک وب سایت معتبر برای نام تجاری خود ، اعتبار خود را در اینستاگرام نشان می دهید. فقط در این صورت می توانید محصولات را در عکس های اینستاگرام خود برچسب گذاری کنید.

 

برای تنظیم خرید اینستاگرام در پروفایل تجاری اینستاگرام خود ، این مراحل را دنبال کنید:

  • ابتدا خرید اینستاگرام خود را روشن کنید. نیاز به تأیید اینستاگرام دارد.
  • به پروفایل تجاری خود بروید و روی تنظیمات کلیک کنید.
  • در تنظیمات گزینه ای برای "بیزینس" پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.
  • روی "خرید" کلیک کنید. با این حال، توجه داشته باشید که در صورت نمایش مشخصات شما برای خرید اینستاگرام، این گزینه ظاهر می شود.
  • در این صورت می توانید اشتراک گذاری  خود را ادامه داده و سپس فروشگاه محصول خود را به حساب حرفه ای خود پیوند دهید.
  • "انجام شد"

برای اعتبار سنجی اینستاگرام خود، باید از این شرکت بخواهید که به ویژگی های خرید آن دسترسی پیدا کند. قبل از ارسال تأیید، مشخصات شما با معیارهای مختلف ارزیابی خواهد شد.

 

در اینجا مواردی وجود دارد که باید برای تأیید سریع از آنها استفاده کنید.

  • هم سیاست های تجاری و هم توافق های تجاری تنظیم شده توسط اینستاگرام را دنبال کنید.
  • گزینه های پرداخت فعال فیس بوک را با صفحه فیس بوک ارائه دهید.
  • تجارت شما نباید در صنعت خدمات باشد. شما باید کالاهای فیزیکی و ملموس بفروشید.
  • حساب اینستاگرام شما باید با فروشگاه آنلاین فیس بوک شما مرتبط باشد.

هنگامی که مطمئن شدید نام تجاری شما تمام شرایط لازم برای خرید اینستاگرام را برآورده می کند، با کلیک روی "خرید" در تنظیمات ، حساب خود را ارسال کنید. روند تأیید می تواند چند روز طول بکشد.

به جای پرداختن به این فرآیند به تنهایی، خیلی بهتر است که یک آژانس بازاریابی با تجربه در صفحه خود داشته باشید. این به شما امکان می دهد تا از هرگونه مشکل  در مرحله اولیه یا نهایی بازاریابی خلاص شوید.

به دنبال برنامه ای جامع برای معرفی دیجیتال خود هستید؟

پکیج‌های ما به شما کمک می‌کنند یک حضور موثر و با ثبات در اینترنت ایران داشته باشید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
اطلاعات بیشتر...
0936149485609361494856

آنچه از اینستاگرام دریافت می کنید

ویژگی خرید اینستاگرام به شما امکان می دهد حداکثر پنج محصول از نام تجاری خود را به ازای هر تصویری که آپلود کرده اید، برچسب گذاری کنید. علاوه بر این، شما می توانید بیش از بیست محصول در هر چرخ فلک برچسب بزنید. وقتی کاربران شما روی این برچسب ها ضربه می زنند، می توانند محصولات شما را از فروشگاه آنلاین شما خریداری کنند.

به عنوان یک بازاریاب، کار شما این خواهد بود که به دنبال نوشتن شرح تصاویر برای پست های اینستاگرامی باشید که از برچسب های اینستاگرام یکپارچه استفاده می کنند. در حالی که برندهای آمریکایی در درجه اول از این ویژگی استفاده می کنند، اکنون اینستاگرام این خدمات را در سایر کشورهای دیگر گسترش داده است.

اگر تجارت شما در هر یک از این کشورها راه اندازی شده است، بدانید که واجد شرایط استفاده از خرید Instagram نیز هستید.

  • فرانسه
  • آلمان
  • ایتالیا
  • برزیل
  • استرالیا
  • انگلستان
  • کانادا
  • اسپانیا

قابل ذکر است که این قابلیت در ایران هنوز فعال نیست.

 

چگونه می توان از خرید اینستاگرام بهترین استفاده را کرد؟

به عنوان یک برند، اینستاگرام یک بستر عالی برای شماست. چه از طریق سرویس پرداخت درون برنامه ای اینستاگرام یا دکمه فروشگاه اینستاگرام، اکنون این پلتفرم راه حل های مختلفی را برای برندها و کاربران ارائه می دهد.

در اینجا برخی از بهترین راه هایی که می توانید از ویژگی های خرید اینستاگرام استفاده کنید برای شما توضیح می دهیم.

 

برچسب های محصول

اگر در دنیای خرید اینستاگرام تازه وارد هستید، ممکن است درک نکنید که برچسب های محصول چگونه کار می کنند. برای برچسب زدن محصولات خود در پست ها و تبلیغات، مراحل ساده ای را که باید انجام دهید در اینجا آورده شده است.

عکسی را انتخاب کنید. در بین گزینه ها ، گزینه "Tag Product" ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید.

اگر عکس شما محصولات مختلفی دارد ، برای قرار دادن برچسب های مختلف محصول ، هر یک از آنها را لمس کنید.

محصول مورد نظر را از فروشگاه خود پیدا کنید و آن را با عکس خود پیوند دهید.

روی "انجام شد" کلیک کرده و سپس "اشتراک" را فشار دهید.

لزوماً نباید برچسب های محصول خود را به تصاویر و داستان محدود کنید. همچنین می توانید آن را در زیرنویس های پست های خود وارد کنید. صرف نظر از رویکردی که انجام می دهید، اطمینان حاصل کنید که آن را یکپارچه و مناسب برای مخاطبان مورد نظر خود به نظر می رسانید.

علاوه بر این، هنگام استفاده از برچسب های محصول، سعی کنید از طریق تصویر یا زیرنویس خود خیلی محصول محور به نظر نرسید. با توجه به تعداد رقبای بی نظیری که ممکن است داشته باشید، باید اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما به عنوان یک تجربه دیده می شود نه یک محصول.

علاوه بر این، فقط از برچسب های محصول برای افرادی که می توانید در تصویر یا ویدئویی که ارسال کرده اید، مشاهده کنید. این همچنین برای تغییرات است. به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش لباس هستید; باید همان لباس را با همان سایه، از طریق برچسب محصول خود برچسب بزنید.

تبلیغات

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از خرید اینستاگرام، باید اطمینان حاصل کنید که کاربران بر روی برچسب های شما ضربه می زنند یا از گزینه پرداخت برنامه در برنامه استفاده می کنند. برای این کار، ابتدا باید محصول خود را تبلیغ کنید. هیچ راهی بهتر برای فروش محصول خود در اینستاگرام از طریق تبلیغات وجود ندارد.

اینستاگرام انواع مختلفی از تبلیغات را ارائه می دهد. این موارد شامل یک عکس، با حمایت، نقشه برداری، داستان، فیلم، IGTV و تبلیغات چرخ فلک است. تبلیغات عکس پستهای معمولی است که به شما امکان می دهد برچسب های مختلف محصول را در زیرنویس اضافه کنید. همچنین می توانید به جای یک پست استاتیک یا یک سری از پست های استاتیک (آگهی چرخ فلک) بارگذاری ویدیو (تبلیغات ویدیویی) را انتخاب کنید.

یکی از اشکالات استفاده از این نوع تبلیغات این است که فقط برای دنبال کنندگان شما نمایش داده می شود. برای دستیابی به هرچه بهتر، می توانید تبلیغی را انتخاب کنید که به تبلیغ شما اجازه می دهد تا در خوراک مخاطبان مورد نظر شما قرار بگیرد.

علاوه بر این، از آنجا که داستان ها بسیار جذاب هستند و بیشتر مورد بازدید طرفداران قرار می گیرند. می توانید برچسب های محصول خود را در داستان های خود اضافه کنید یا از ویژگی "Swipe up" برای تغییر مسیر آنها به صفحه محصول خود استفاده کنید.

لزوماً لازم نیست خودتان را به هر یک از این تبلیغات محدود کنید. یک مارک هوشمند در ترکیب مناسب از همه آنها استفاده می کند. حتی اگر در مورد اینکه چه ترکیبی باید باشد مطمئن نیستید، یک آژانس بازاریابی اینستاگرام می تواند به شما کمک کند.

پرداخت اینستاگرام

شرح زیر برای خرید اینستاگرام برای خدمات اینستاگرام، این سیستم عامل را حتی برای برندها مطلوب تر می کند. این آخرین نسخه به کاربران امکان می دهد بدون مراجعه به صفحه کسب و کار مارک ، خرید خود را تکمیل کنند.

این امر برای افزایش نرخ تبدیل و تشویق برای خرید است. به یاد داشته باشید، فرایند پرداخت پول پیچیده تر است، نرخ آن بالاتر می رود. با حذف نیاز به تغییر مسیر به سایت دیگری، اینستاگرام خرید را برای کاربران اینستاگرام آسانتر کرده است.

پرداخت اینستاگرام کاملاً ویژگی جدید نیست. در حقیقت، از همان برچسب های قابل خرید مانند گذشته استفاده می کند. با این حال، هنگامی که مردم به جای مشاهده در وب سایت، بر روی برچسب ضربه می زنند. این برنامه شما را با تماس با اقدام به "مارك در اینستاگرام" به سمت صفحه برند هدایت می كند.

کاربرانی که تصمیم به کلیک به گزینه را دارند می توانند بدون نیاز به وارد کردن نام، آدرس صورتحساب و شماره کارت و غیره بتوانند خرید خود را تکمیل کنند و غیره. اینستاگرام بعد از اولین تجربه خرید شما، تمام این اطلاعات را ذخیره می کند.

راحتی دیگری که این ویژگی برای مشتریان به ارمغان می آورد، و با تمدید، برای مارک های ارائه دهنده خدمات، ردیابی آسان محصول است. به جای اینکه بخاطر داشته باشید که شماره های مختلف ردیابی را به خاطر بسپارید، می توانید همه سفارشات مشتریان را در داخل برنامه ردیابی کنید.

سفر اینستاگرام خود را شروع کنید!

در کل، نام تجاری شما با داشتن یک حضور آنلاین قوی، می تواند به شدت سود ببرد. با توجه به اینکه اینستاگرام چقدر قدرتمند و مناسب برای برندهاست، حتما از مزایای مختلفی که ارائه می دهد دست نکشید.

 

اکنون که می دانید چگونه از Instagram Shopping به روش صحیح استفاده کنید، می توانید بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهید!

می خواهید شخصا بر روی بازاریابی کار خودتون تمرکز کنید؟

پس پیشنهاد می‌کنیم در دوره های دیجیتال مارکتینگ ما شرکت کنید تا از سیر تا پیاز بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
اطلاعات بیشتر...
0936149485609361494856

منبع:DAN

این پست رو به اشتراک بگذارید

 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه