کسب درآمد اینترنتی در منزل ۱۰۰% واقعی

ارسال شده در بخش : کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی در ایران پیشرفت چشمگیری داشته و این پیشرفت همچنان ادامه دارد، تعداد افراد زیادی می خواهند یک کار آنلاین راه اندازی کنند ولی ایده و روش آن را نمی دانند. امیدوارم دوستانی که هنوز نمی دانند چگونه می توان یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد با خواندن این مقاله به سوالات مبهم آن ها در این زمینه پاسخ کامل داده شود و هرچه زودتر کسب و کار اینترنتی خود را بتوانند راه اندازی کنند.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد یا خیر؟ این سوالی است که خیلی از دوستان از من در روز می پرسند. جواب این سوال بله است. کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال نمی شود و هر کسی با هر شرایطی می تواند از اینترنت درآمد داشته باشد.

کسب درآمد اینترنتی مثل سایر شغل ها سختی ها خاص خودش را دارید و کسی بدون تلاش نمی تواند در آن موفق شود. پس به به هیچ وجه دنبال ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت نباشید. در این مقاله قرار است جدیدترین راه های کسب درآمد از طریق اینترنت و بهترین راه کسب درآمد اینترنتی مطمئن را به شما معرفی کنم. فقط کاری که باید تلاش کنید و زمان کافی رو کار بزارید.

چرا کسب درآمد از اینترنت؟

کسب درآمد از اینترنت یکی از بهترین شغل های دنیا است که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید. چه وضع اقتصادی کشور خوب باشد چه بد شما درآمدتان سر جایش است. در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توان به اندازه حقوق چندین کارمند درآمد داشت.

متاسفانه این روزها کسب درآمد از اینترنت در بین جوان ها بد جا افتاده است و فکر می کنند از هر راهی و به هر روشی می توان از اینترنت کسب درآمد کرد. به همین دلیل خیلی گول سایت های سودجویی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند را می خورند و در این راه شکست می خورند و همین افراد هستند که به همه می گویند کسب درآمد از اینترنت دروغ است و اصلا فایده ای ندارد!

در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست. در ادامه هر آن چیزی که شما به آن احتیاج دارید تا بتوانید از اینترنت درآمد زایی داشته باشید را به شما می گویم.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

حتما بخوانید: راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه تقریبا غیر ممکن هست ، باید حداقل سرمایه ای برای این کار کنار بزارید. با کار بدون سرمایه درآمد خیلی پایین مثل همکاری در فروش و تبلیغات کلیکی و .. میتونید بدست بیارید که اونم درآمد آنچنانی نیست که روش وقت بذارید.

انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی:

کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه مهمترین های آن ها را عنوان می کنم.

1.فروش کالا 

در این مدل کسب و کار اینترنتی کالای مورد نظر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مشتری ارائه داده می شود. به عنوان مثال دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که هم خود محصولاتی را برای فروش ارائه می کند و هم از فروشندگان دیگر محصولاتی را می گیرد و به مشتری می فروشد.

1.فروش خدمات

در این مدل کسب و کار اینترنتی هم خدماتی به صورت مستقیم و واسطه ای به مشتریان ارائه می شود. مثل سایت های فروش هاست و دامین که هم خودشان سرور برای ارائه خدمات هاست دارند و هم اینکه از شرکت های خارجی به صورت واسطه ای خدمات هاستینگ به مشتریان ارائه می کنند.

1.آموزش و فروش محتوا 

و اما بهترین و کم دردسر ترین مدل کسب و کار اینترنتی که هدف اصلی ما هم استفاده از این مدل درآمد زایی است تولید محتوا و فروش آموزش است. یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی این است که تولید محتوا کنید و آن را به پول تبدیل کنید. هم می توانید به صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به صورت غیر مستقیم!

به صورت مستقیم یعنی مثل سایت همیار وب محصولات آموزشی تولید کنید و به صورت دانلودی بفروشید. یا مثل سایت های آموزش وردپرس قالب و افزونه وردپرس بفروشید!

منظور از تبدیل محتوا به پول به صورت غیر مستقیم هم این است که از طریق محتوایی که تولید می کنید و ترافیکی که در روز به دست می آورید کسب درآمد کنید. مثل سایت زومیت که با تولید محتوا و جذب ترافیک بالا از طریق تبلیغات برای دیگر شرکت ها و سایت ها درآمد بسیار بالایی کسب می کند.

کسب و کار اینترنتی آموزش محور را بدون سرمایه اولیه هم می توان به راحتی راه اندازی کرد. چون نه هزینه سنگینی برای طراحی سایت باید بپردازید و نه اینکه پای محصول یا خدمت خاصی در میان است که نیاز به هزینه بالا برای تامین اش باشد.

طراحی سایت

وقتی سخن از کسب درآمد از اینترنت می شود اولین چیزی که به ذهن میاد اینستاگرام و تلگرام هست ولی آیا این ها برای کار شما پاسخگو هستند ؟ آیا با این شبکه های اجتماعی میتوانید درآمدزایی کنید؟ در جواب باید بگویم خیر اینستاگرام جایی برای تبلیغ و برند سازی و حذف مشتری هست که اونم باید براساس اصول و روش خودش باشه. اینستاگرام هم مثل تلگرام فیلتر بشه یعنی زمان و وقتی که روی آن گذاشتید کاملا از بین خواهد رفت بهترین چیز برای ایجاد یک بستر مناسب برای کسب درآمد داشتن یک وب سایت هر که این کار را میتوانید به ما بسپارید و با کمترین زمانه و هزینه مناسب سایت شما را راه اندازی و آماده فروش محصولات کنیم.

منظور از اینکه اینستاگرام بستر مناسبی برای درآمدزایی نیست بدین معنی نیست که نمیتوانید در آن فعالیت کنید مثال ما در اینستاگرام وب یازان مشغول بازاریابی و پیدا کردن مشتریان خود هستیم و در نهایت آن کاربر به وب سایت منتقل خواهد شد، اینستاگرام جای تفریح و سرگرمی هست نباید از آن به عنوان یک بازارچه رفتار کنیم.

سخن نهایی

کسب درآمد از اینترنت هم بیش از پیش رشد سعودی دارد و هر کسی را این روزها می بینید در تلاش است تا به هر روشی از اینترنت کسب درآمد داشته باشد. پس اگر می خواهید از غافله عقب نمانید از همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کلا کسب درآمد از اینترنت باشید.
بعضی وقت ها افراد فرصت هایی را از دست می دهند که جبرانش خیلی سخت است. با اوضاع فعلی اقتصاد کشورمان بهتر است هرچه زودتر کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید. مهم نیست سرمایه ندارید یا اینکه دارای تخصص خاصی نیستید! مهم این است که به فکر باشید و کم کم به سوی درآمدزایی اینترنتی پیش بروید.

 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه