خرید بک‌ لینک قوی و معتبر از برترین رسانه‌ها

ارسال شده در بخش : رپورتاژ آگهی

خرید بک‌لینک معتبر و قوی یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش رتبه وب‌سایت‌ها نزد گوگل می‌باشد. امروزه سایت‌ها و آژانس‌های زیادی وجود دارند که خدمات بک‌لینک به مشتریان خود می‌دهند ولی یک نقطه‌ضعف بزرگی که این‌گونه وب‌سایت‌ها دارند این است که بک‌لینک ضعیف به مشتریان خود معرفی می‌کنند که این کار باعث گاهاً پنالتی یک وب‌سایت خواهد شد. تیم الو مشاوره به معتبرترین رسانه‌ها را برای درج تبلیغات متنی معرفی می‌کند تا برای سایت خود بهترین و قدرتمندترین بک‌لینک‌ها را استفاده نمایید تا با آپدیت‌های گوگل دچار پنالتی نشوید. همچنین درصورتی‌که نیاز به بک‌لینک اعتباری ندارید می‌توانید از خدمات رپرتاژ آگهی تیم الو مشاوره استفاده نمایید.

بک‌لینک در رسانه‌ها عامل رشد سایت شما
امروزه قرارگرفتن در نتایج بالای موتورهای جستجو مانند گوگل می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول نماید. لازم است بدانید حتی اگر یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر باشید می‌توانید ماهانه میلیون‌ها تومان سود بیشتری را نصیب خود نمایید و فروشتان را چندین برابر کنید. اگر فکر می‌کنید کسب‌وکارتان جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل ندارد خرید بک‌لینک قوی در برترین خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها می‌تواند بهترین انتخاب برای سئو و افزایش رتبه سایت شما باشد. اگر شما هم از قدرت بک‌لینک در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید ما خرید بک‌لینک و رپرتاژ آگهی در برترین رسانه‌های فارسی و با کیفیت را به شما توصیه می‌کنیم.

خرید بک‌لینک تضمینی
خرید بک‌لینک معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای سئو بک‌لینک می‌باشد که حرف اصلی مفهوم سئوی خارجی را می‌زند به دلیل اینکه با بک‌لینک می‌توانیم وب‌سایت خود را به‌عنوان سایتی قابل‌اعتماد به گوگل معرفی نماییم. اینکه چقدر وب‌سایت به شما لینک داده باشد نشان از محبوب بودن وب‌سایت شما نزد کاربران می‌باشد ولی می‌بایست این مورد را بپذیرید که هر لینکی مناسب نیست و گاهاً بعضی از لینک‌ها می‌توانند یک سایت را نابود کنند. فاکتورها و موارد زیادی وجود دارد که تشخیص دهید چه لینکی مناسب سایت شما می‌باشد که الو مشاوره این نیاز شما را برآورده نموده است و با مشاوره‌های خود در این زمینه می‌تواند رتبه کسب‌وکارتان را در گوگل افزایش دهد.
اعتبار سایت لینک دهنده
همیشه بک‌لینک از سایت‌های بسیار قوی دریافت نمایید و هیچ‌وقت به‌خاطر قیمت کمتر سایت‌های ضعیف به سراغ لینک‌های ضعیف نروید
ارتباط موضوعی
هرچه سایت موردنظر هم موضوع سایت شما باشد تأثیر دریافت لینک از آن بیشتر خواهد بود و یا همیشه از سایت‌های خبری و یا تفریحی بک‌لینک دریافت نمایید
میزان کلیک
از سایت‌هایی بک‌لینک دریافت کنید که بر روی لینک شما کلیک شود زیرا این‌گونه بک‌لینک‌ها نزد گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار می‌باشند
وزن لینک‌های صفحه
در سایت‌هایی که به‌عنوان مزرعه لینک نامیده می‌شوند به‌هیچ‌عنوان لینک قرار ندهید زیرا این‌گونه وب‌سایت‌ها به دلیل حجم بالای لینک‌های خروجی نزد گوگل اسپم به‌حساب می‌آیند.
چرا خرید بک‌لینک از الو مشاوره؟
استراتژی لینک‌سازی یکی از مهم‌ترین بخش‌های استراتژی سئو است. شناسایی بهترین سایت‌ها برای ساخت بک‌لینک، انتشار رپرتاژ، شناسایی سایت‌های مرتبط از لحاظ موضوعی، مدیریت لینک و رپرتاژ ایجاد شده و ... از جمله سختی‌های این استراتژی است که با خدمات الو مشاوره در این زمینه، ساده شده است. اگر به دنبال بهترین قیمت‌ها برای خرید بک‌لینک و رپرتاژ و یک پنل مدیریتی قوی هستید، الو مشاوره دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید.
بک‌لینک چیست؟
بک‌لینک، پیوند از یک صفحه در یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر است. اگر کسی به سایت شما لینک دهد، پس شما از او یک بک‌لینک دارید. اگر به وب‌سایت دیگری لینک دهید، پس آنها از شما لینک دارند. موتورهای جستجو مانند Google از بک‌لینک به‌عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی استفاده می‌کنند، زیرا وقتی یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگری لینک می‌دهد، به معنای ارزشمندی محتوای سایت است؛ بنابراین هرچه که تعداد بک‌لینک‌های سایت، بهتر و البته باکیفیت‌تر باشد، شانس قرارگیری سایت در نتایج برتر صفحه نتایج گوگل هم بیشتر می‌شود.
رپرتاژ آگهی بخریم یا بک‌لینک؟
رپرتاژ و خرید بک‌لینک، از جمله روش‌های لینک‌سازی برای یک سایت است که در نگاه اول مشابه، اما کاملاً متفاوت از هم هستند. برای تصمیم‌گیری در مورد این سؤال که رپرتاژ آگهی بخریم یا بک‌لینک؟ به موارد زیر توجه داشته باشید:
اولین و مهم‌ترین موردی که در خصوص این دو نوع لینک خارجی می‌توان به آن اشاره کرد، میزان ماندگاری آنهاست. رپرتاژ یک لینک خارجی دائمی است، درحالی‌که بک‌لینک، بعد از مدت زمانی (معمولاً 6 ماه یا 1 سال) از بین خواهد رفت.
باتوجه‌به اینکه بک‌لینک رپرتاژ از طریق یک متن کاربردی و هدفمند ایجاد می‌شوند، به‌مراتب تأثیر بیشتری از یک بک‌لینک پروفایلی یا سایت ولید دارد.
هزینه‌ای که برای رپرتاژ پرداخت می‌کنید، نیاز به تمدید ندارد. درحالی‌که برای خرید بک‌لینک باید هزینه دوره‌ای پرداخت کنید. در نتیجه در درازمدت هزینه‌ای که برای خرید پک بک‌لینک باید پرداخت کنید، بسیار بیشتر از رپرتاژ است.
درصورتی‌که بعد از مدتی فرایند خرید بک‌لینک را متوقف کنید، با افت رتبه روبه‌رو خواهید شد.
مدت‌زمان تأثیر بک‌لینک چقدر است؟
یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که بعد از خرید رپرتاژ و بک‌لینک برای وب مستران ایجاد می‌شود این است که چه مدت بعد تأثیر آن را می‌توان مشاهده کرد. برای پاسخ به این سؤال، باید روند تأثیر را در 3 مرحله بررسی کرد. مرحله اول ایندکس، مرحله دوم تغییر رتبه و مرحله سوم تأثیر آرام و نهایی. در مرحله اول گوگل باید صفحه لینک دهنده را شناسایی کرده و ایندکس کند. در مرحله بعد تأثیر اعتبار لینک روی رتبه قابل‌مشاهده است. در آخر اگر تمام اصول لینک‌سازی رعایت شده باشد، همه چیز به حالت مانا و پایدار می‌رسد. اما ازآنجاکه گوگل اجازه تشخیص نحوه عملکرد الگوریتم‌ها را به ما نمی‌دهد، زمان مشخصی برای این مسئله قابل تعیین نیست.
خرید تعداد زیادی بک‌لینک می‌تواند منجر به جریمه گوگل شود؟
یکی از مواردی که منجر به پنالتی گوگل می‌شود، خرید بک‌لینک در کوتاه‌مدت برای سایتی با محتوای بی‌کیفیت است. گرچه لینک‌سازی یکی از ترفندهای سئو است، اما اگر به‌صورت ناگهانی و غیرطبیعی اجرا شود، قطعاً نتیجه مخربی خواهد داشت. متأسفانه یا خوشبختانه پاسخ دقیقی برای این سؤال وجود ندارد. همه چیز به سابقه سایت شما و آنچه که برای بهبود سئو سایت انجام شده، بستگی دارد. درصورتی‌که سایت نوپایی دارید و هنوز همه اصول سئو تکنیکال و داخلی را رعایت و اجرا نکرده‌اید، بهتر است برای خرید بک‌لینک عجله نکنید.

سایت‌های که می‌خواهید در آن بک‌لینک ایجاد کنید:
الو مشاوره ماهانه 99 تومان www.AloMoshavereh.com
مد ایرانی ماهانه 99 تومان www.modirani.com
طراحی سایت بین‌المللی ماهانه 99 تومان www.jait.ir
سوسن آرت ماهانه 99 تومان www.sevinart.ir
وکیل مجازی ماهانه 99 تومان www.vakilmajazi.ir
بک‌لینک در تبلیغ سفید رایگان هست برای مشتریان ما    http://tablighatsefid.blogfa.com

موضوع مرتبط رپورتاژ آگهی
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه